OPZEGGEN LIDMAATSCHAP

Hè, wat jammer dat je het lidmaatschap voor de Personeelsvereniging van Beaphar wilt opzeggen. Weet je zeker dat wij je niet kunnen over halen om nog langer lid te blijven?

Om het lidmaatschap bij de Personeelsvereniging op te zeggen willen wij je vragen onderstaand formulier in te vullen, zodat wij een en ander kunnen verwerken.

Jammer dat je geen lid meer wilt zijn, maar weet dat je altijd nog welkom bent op onze activiteiten! Wellicht tot ziens.

OPZEGTERMIJN:

Het lidmaatschap is aangegaan voor minimaal 1 jaar. Na een jaar geldt een opzegtermijn van een kalendermaand.  De opzegtermijn gaat in vanaf de 1e van de volgende maand. Stel: je wilt het lidmaatschap per 1 april stop zetten, dan moet je je uiterlijk vóór 1 maart uitschrijven.

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.